Salg og levering
Alle ordrer under DKK 399,- pålægges fragt på kr. 39. Vi benytter GLS, DAO, Postnord eller Bring. Bamsehuset.dk vælger leverandøren og fremsender til nærmeste udleveringssted i forhold til kundens adresse.
Det er muligt at tilkøbe levering til hjem eller arbejde (erhverv). Priserne for dette fremgår af webshoppen ved check ud.
Ordrer over 399,- kr. sendes fragtfrit til pakkeshop / pakkeboks. Ønskes levering til privat eller erhverv betales normal takst for dette. Dette fremgår af webshoppen ved check ud
Ønsker du at få sendt varer til udlandet, bedes du kontakte os på kontakt@bamsehuset.dk
Du har altid 14 dages fortrydelsesret når du handler på www.bamsehuset.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare.
Hvis du ønsker at benytte fortrydelsesretten, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Denne udgift refunderes ikke af Bamsehuset.dk. Af hensyn til forsikring af varen ved eventuel bortkomst anbefaler vi at du sender som forsikret pakke. Sender du med almindelig post og pakken forsvinder, kan vi desværre ikke hjælpe dig.
Varen kan sendes til :
Bamsehuset.dk
Mikkelborg Park 10, 3. tv
2970 Hørsholm
Tlf: 4078 0400
Mail : jv@storygroup.dk
Det er desværre ikke muligt at aflevere pakker personligt på adressen.
Ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance samt årsag til returnering (Fortrydelse, defekt, ombytning osv.)
Se Forbrugeraftalelovens standard fortrydelsesformular på sidste side i disse salgs- og leveringsbetingelser, eller benyt den returseddel, du modtog med din pakke.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkrav.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:
- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
- Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular som er gengivet sidst i disse salgs- og leveringsbetingelser. Anvendelse af formularen er ikke obligatorisk.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er Bamsehuset.dk der vurderer vares stand og værdi ved returneringen. Medfølger den originale emballage ikke og er mærker (tags) fjernet, vil det blive betragtet som en forringelse af varens værdi.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet (se ovenfor). Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi returnerer ikke fragtomkostninger for erhvervskøb samt omkostninger til forsendelse til lande uden for EU.
Vi tilbyder delvis fortrydelse af et køb, men evt. fragtomkostninger i forbindelse med levering af købet refunderes ikke ved delvis fortrydelse af et køb.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt fuld dokumentation for at have returneret den.
Bamsehuset.dk
Mikkelborg Park 10, 3. tv
2970 Hørsholm
MEN... Vi henstiller alle kunder til at kontakte os på telefon (4078 0400) eller e-mail (jv@storygroup.dk) inden returnering foretages. Ofte kan evt. problemer løses pr. telefon.
Det er desværre ikke muligt at aflevere pakker personligt på adressen.
Vi dækker et på forhånd aftalt beløb til returnering ved reklamation eller fremsender returlabel. Udlæg til fragtomkostninger, der ikke på forhånd er aftalt med Bamsehuset.dk refunderes ikke.
Er reklamationen ikke berettiget vil kunden efterfølgende blive faktureret for de fragtomkostninger som Bamsehuet.dk har haft i forbindelse med behandling af den uberettigede reklamation.
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt og medsende kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk at vi ikke modtager pakker der fremsendes uden omdeling eller pr. efterkrav.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Betalingsmuligheder:
Du kan vælge mellem 3 forskellige betalingsformer:
Betaling med MobilePay, betalingskort eller bankoverførsel.
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste dit kortnummer og udløbsdato. Er du usikker på at benytte dit kreditkort på nettet, kan du læse mere om betaling på nettet på www.nets.eu . Når vi har registeret din ordre, afsender vi din bestilling inden for 1-4 arbejdsdage. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr.
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Betales med MobilePay bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til QuickPay, hvor du skal indtaste det telefonnummer du benytter til MobilePay. Herefter skal du godkende købet via Mobilepay appén på din telefon. Der pålægges ikke betalingen yderligere betalingsgebyr
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken bamsehuset.dk eller andre har mulighed for at læse disse data.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra bamsehuset.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
HUSK: VI HÆVER FØRST DIN BETALING NÅR VAREN ER AFSENDT TIL DIG !!!
2. Betaling via EAN-nummer:
Offentlige virksomheder/institutioner kan handle på www.bamsehuset.dk med EAN-nummer. EAN-Nummer angives under EAN Nummer" i varekurven - Det er vigtigt at der oplyses både kontaktperson og telefonnr, da alle ordrer via EAN-nummer kontrolleres via en kontrolopringning. Når ordren er bekræftet afsender vi bestillingen inden for 1-4 arbejdsdage. Der fremsendes fakturakopi sammen med bestillingen, mens den orginale faktura sendes til elektronisk fakturering.
----------------------------------------------------------------------------------------
STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR
TIL:
Bamsehuset.dk
Mikkelborg Park 10, 3. tv
2970 Hørsholm
Tlf: 4078 0400
jv@storygroup.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer:
1._____________________
2._____________________
3._____________________
4._____________________
leveret via ordrenummer: _____________
Ordren er bestilt d. __/__-20__ og modtaget d. __/__-20__
Købers navn: __________________________
Købers adresse __________________________
Købers Postnr+by: ______ ________________
_____________________
Underskrift
Dato: __/__-20__
Opdateret d. 7.8.19