Kategorier
Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os på:

Telefon: 32 96 96 96

Send os en e-mail
Nyhedsbrev

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle oplysninger

Bamsehuset.dk
Mikkelborg Park 10, 3. tv,
2970 Hørsholm

E-mail: mail@bamsehuset.dk

Telefon: 32 96 96 96

CVR nr. 33 72 37 76

Etableringsår 2011

Betaling

Hos Bamsehuset.dk kan der betales med:

Dankort, e-dankort, Visa, Visa Electron, JCB og Mastercard

Der tages ikke gebyr ved betaling på Bamsehuset.dk

Ønsker du at overføre via bank kan dette ske til vores konto i

Sparekassen Kronjylland

Reg.nr.: 6681
Kontonummer: 0010553792

Bemærk, at du ved bankoverførsel ikke er beskyttet af indsigelsesordningen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Bamsehuset.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Bamsehuset.dk sender ikke varer pr. efterkrav.

Levering

Fri fragt ved køb for over 499 kr.

Fast fragt kr. 39 ved køb under 499 kr. til pakkeboks/afhentning på posthus

Ønsker du leveret på din adresse (incl. firmaadresse) er prisen for fragt kr. 49

Skriv til os på mail@bamsehuset.dk hvis din ordre haster, så prøver vi at finde ud af en hurtigere levering.

Levering sker med PostNord. Leveringstiden er 2-3 dage. Ønsker du levering til andre lande end Danmark, beder vi dig kontakte os på mail@bamsehuset.dk

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Bamsehuset.dk

 Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a)     har modtaget din vare

b)    får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c)     får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende os en mail på mail@bamsehuset.dk.  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. 

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 100 DKK

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug og ikke fjerne mærker/tags.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Bamsehuset.dk
Att.: Janne V. Petersen
Mikkelborg Park 10, 3. tv
2970 Hørsholm

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos bamsehuset.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Kontakt os gerne på mail@bamsehuset.dk inden du sender varen retur, så vi sammen kan finde en løsning.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger, evt. ved fremsendelse af returlabel. Kontakt os derfor på mail@bamsehuset.dk inden evt returnering.

Varen sendes til:

Bamsehuset.dk
Att.: Janne V. Petersen
Mikkelborg Park 10, 3. tv
2970 Hørsholm

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på Bamsehuset.dk har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Bamsehuset.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Bamsehuset.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på Bamsehuset.dk er direktør Janne V. Petersen.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Oplysninger afgivet til Bamsehuset.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Ved tilmelding til vores nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos Bamsehuset.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Bamsehuset.dk via e-mail (janne@bamsehuset.dk).

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Bamsehuset.dk på mail mail@bamsehuset.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Det er muligt at klage til Forbrugerklagenævnet – se mere på http://www.forbrug.dk/